چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
آه يا غزة.. (مترجم)

حوزه/ مجمع تشکل‌های بین‌الملل و فعالان فلسطینی در ایران را بر آن داشته تا امسال با راه‌اندازی پویش ملی #غزه_امتداد_کربلا، از تمامی هیئت‌داران و مراکز متولی برگزاری مراسم عزاداری در ماه‌های محرم و صفر دعوت کنند که در ضمن مراسم‌ها و عزاداری‌های خود، به یادآوری مسأله فلسطین و روایت قصه فلسطین برای مردم بپردازند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، جنایات بی‌شمار رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، به‌ویژه ساکنان غزه، پس از عملیات طوفان الاقصی، باعث شده است که بسیاری از افراد و شخصیت‌های مسلمان و غیرمسلمان در سراسر جهان، این واقعه و جنایت‌های رژیم را به وقایع کربلا و نبرد حق علیه باطل تشبیه کنند.

به‌طوری‌که یحیی سنوار، شخصیت برجسته فلسطینی، به اعضای حماس گفته است: «ما باید در همان مسیری که آغاز کرده‌ایم، پیش برویم، وگرنه باید شاهد کربلایی دیگر باشیم.» این موضوع، مجمع تشکل‌های بین‌الملل و فعالان فلسطینی در ایران را بر آن داشته است تا امسال با راه‌اندازی پویش ملی #غزه_امتداد_کربلا، از تمامی هیئت‌داران و مراکز متولی برگزاری مراسم عزاداری در ماه‌های محرم و صفر دعوت کنند که در ضمن مراسم‌ها و عزاداری‌های خود، به یادآوری مسأله فلسطین و روایت قصه فلسطین برای مردم بپردازند و به‌طور ویژه، مراسم شیرخوارگان حسینی را در روز جمعه ۲۲ تیر به یاد کودکان غزه برگزار کنند.

برای دسترسی به محتوای پیشنهادی و بیانیه روز شیرخوارگان در همبستگی با کودکان غزه، لطفاً به کانال مجموعه‌های مردمی بین‌المللی در پیام‌رسان ایتا مراجعه کنید.

مجموعه‌ها و تشکل‌های همراه: - مجمع تشکل‌های بین‌الملل - جامعه ایمانی مشعر - موسسه بین‌المللی هاتف - خیریه رنگ زیتون -اتحادیه بین المللی امت واحده - گروه فرهنگی شهید القدس - مدرسه فلسطین - گروه جهادی بنت الهدی - مجمع فعالان بین‌الملل فارس - موسسه تمدن توحیدی - موسسه گفتگوی دینی وحدت - مرکز فرهنگی‌پژوهشی رسول السلام - آکادمی قفقاز - مجمع اسلامی حبل‌الله - تشکل سلمان - تشکل در مسیر ابریشم - تشکل کلام مشترک - تشکل سازندگی امام موسی صدر - موسسه روایت انسان.

لطفاً برای اطلاعات بیشتر و استفاده از ایده‌ها و محتوای مرتبط با فلسطین در مراسم محرم و صفر، به لینک زیر در پیام‌رسان ایتا مراجعه کنید: https://eitaa.com/uiaiir/398

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha